Direktlänk till inlägg 29 april 2010

nu är det gjort...

Av Emma Westin - 29 april 2010 21:41

ah, hej :)

nu har jag precis kommit in efter att ha kört ner havre till grannen, vart ute och sprungit med elin, fast jag gick sista biten bå det rev i halsen när jag andades och det börja smaka typ blod :S  och om ni bara visst hur mkt jag älskar att gå, det är så skönt när det drar när man känner att man rör på sig, det är lite mera Mmmmmm i livet det. sen har vi fodrat hästarna. och vart ute en sväng med hundarna. mamma är ju som sagt hemma nu, men hon kan typ inte göra nått, så jag och elin får typ fixa lika mkt iaf, men det är iaf skönt att hon är hemma nu , allt blir så mkt lättare då.

förut red jag på parreman, och han var mkt, duktig, skulle göra serpentiner i galopp och banan där uppe är så smal, så han tyckte det var bättre att byta, men efter ett tag fattade han grejen :) han är så duktig, och det är så himla kul för det har verkligen blivit så stoooooooooooooooor  skillnad, och det är så kul, för jag har gjort allt jobb helt själv, mama har hjälpt mig nån gång, men annars är dte made by emma westin, eller man kanske inte kan skriva så... :D

och ponny king of thunder har tappat sin sko nu, så pappa får sko hnm när han kommer hem på lördag = han får en slapp vecka, men det kan han behöva för han är ju trots allt bäst


nu ska jag hoppa in i duschen. för att sen hoppa i säng, eller jag ska inte hoppa i sängen men jag ska lägga mig i den och sova, vi hörs imorn, Emma


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Westin - 14 december 2010 18:11

nej, det gör jag inte utan jag bloggar nu mer på http://stallmedskog.blogg.se   ta en titt vett ja:) ...

Av Emma Westin - 26 augusti 2010 11:32

ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg, följ mig där istället :) http://www.stallmedskog.blogg.se   ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 22:05

har gjort en ny blogg, följ mig där ist. kommer så småning om lägga ner den här, hoppas ni får en trevlig lässtund. vi ses på http://www.stallmedskog.blogg.se ha det bra! ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 10:40

vad händer idag? jag vet inte riktigt.   hästarna. mocka. rida.    hunden. ut och gå.    minihästar. gosa & pyssla.      vet ni? dom spelar en vinter låt på radion? mitt i sommaren.                     en sak til...

Av Emma Westin - 23 juli 2010 22:56

så nu ska jag ta hunden och knalla upp för trappen, dra ner rullgardinen, lägga mig i sängen och sätta på en bra film. imorn får jag äntligen lite sovmorgon, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag vakna mellan 8 och 9 iaf. hehe.   idag f...

Ovido - Quiz & Flashcards