Alla inlägg under februari 2010

Av Emma Westin - 28 februari 2010 10:23

hej   


nu har jag ätit frulle och det var mumsigt, ska gå och klä på mig och ner och fixa stallet innan vi ska bege oss mot kga, ska rida på flying som sagt, och vi ska åka halv ett så jag borde skynda mig nu, vi hörs, Emma

Av Emma Westin - 27 februari 2010 22:32

hej   


idag har jag inte gjort så mkt, jag vaknade av att jag nös, näsan kunde inte hålla tätt, och jag hostade som en bäver, sen ropade mamma att jag var tvungen att gå upp och ut och hämta donna för hon ville inte hoppa över en kissfläck på stigen. (på morgonen släpper mamma ut henne själv, och då har dom en stig som går runt huset, och där stannade hon för en kissfläck) det räkte med att jag gick ut och ropade på henne så kom hon, det gillar jag, att hon lyssnar och gillar mig  

 


sen har jag tagit hand om stallet och mina hästar, red först på parino, men jag vet inte, ingen sadel passar, så nu hoppas jag att den sista utvägen vi har ligger prima, även om jag inte gillar den. men hoppas han gillar den iaf   

sen åskar, red barbacka med elin och galopperade ganska mkt, det var mycket kul.

imorn ska jag få rida lite på flying och det gillar jag, och träffa angiepangie,

nu ska jag ta ut hunden och sova, godnatt Emma   

Av Emma Westin - 27 februari 2010 10:43

 

Min älskade Donna <3


 

Min älskade Parino <3


Ja, hon är sötast i världen :D


    

Två flugor i en smäll, Min älskade Åskar och Bianca <3


  

Ja, han é fin :D


  

Ja, han är finare :D


Ja, han är bäst!  

Av Emma Westin - 26 februari 2010 23:22

  hej   


angelica ville att jag skulle blogga, varsegooooo pluttan    

idag har jag som sagt jobbat :D

det gick bra, ganska mkt snö bara men annars vare lugnt.

fick släppa in och ut hästarna 2 ggr bara, men det gick ju bra   

haha.

annars har jag inte gjort ett skit idag, jag har omgåtts med min vän angelica, och henne tycker jag om. sen har jag bara sjukat mig, och jag vill inte inte att sportlovet ska vara slut redan, jag vill inte gå i skolan mer..

jag orkar serri inte skriva mer nu, vi hörs imorn tjingeling Emms

Av Emma Westin - 25 februari 2010 19:39

hej   


det var ett tag sen sist, men det har ju sin anledning. detta pga av alla snö, men jag älskar den för det, och nu klockan är 20 i 8 och pappa har precis åkt till jobbet, jag ligger i sängen och kollar på film och när han öppnar dörren så skriker han, jävlar vad det vräker ner snö. mums, men snart får det räcka, det ska tydligen komma 30 cm i helgen och yttligar 40 cm nästa vecka, det är 70 cm snö till   

det har väl inte hänt speciellt mkt under mitt sportlov, jag är typ dunder förkyld. och jag har jätte ont i magen idag oxå, det värker verkligen. mamma sa att det kunde vara pga att jag är förkyld..

imorn ska jag jobba och det är alltid roligt, så det blir en heldag på mammas jobb,

vad gäller mina djur så mår alla bra, parino är inte längre öm i ryggen vilket resulterade i att mamma fick rida barbacka för jag hade så ont i maggisen. men jag red på åskar och han var super smarrig, som han kan den älskade ponnyn. jag älskar dig mer än nått annat, och donna förståss hon är så söt så jag tror jag dör   


nu ska jag hämta en kokostopp och sen ska jag kolla på film, vi hörs, Emma   

jag behöver dig...

Av Emma Westin - 21 februari 2010 17:14

hej   


idag har jag inte gjort så mkt, fixat stallet och ridit åskar som pappa har skott   

annars har jag vart inne och försökt hålla mig varm, för det är ju inte speciellt varmt ute direkt. men gud vad jag älskar snön. det är hur underbart som helst. ligg kvar till slutet på mars snälla   


nu ska vi beställa pizza, och jag ska nog köra och hämta den med mami. vi hörs ikv Emma   

Av Emma Westin - 20 februari 2010 20:53

hej   


ja, rubriken stämmer väldigt bra..

jag vill inte, jag håller på att bli sjuk, fast jag vill inte bli det.. och jag hoppas att jag slipper feber. det räcker med en näsa proppfull med snor och onte i halsen och lite hosta, feber behöver inte komma för då får jag inte rida, och det är ju sportlov nu och då ska jag vara frisk    

idag har jag inte gjort mkt, jag och mamma fixade stallet på morgonen sen dess har vi bara vart inne typ, spelat spel, och bara slappat, och det är alltid skönt!

och åskar skulle ju få skor idag men det vart inte så pga vädret så jag hoppas att han kommer imorn, men jag tror pappa snackade om det. pappa lagade en väldigt god middag förut, rösti, marineradfläskfilé och sallad, en av mina favvisar, så himla gott!

imorn tror jag att jag ska städa lite i sadelkammarn och kanske putsa alla saker med, vem vet, vi får se vad jag orkar, nu ska vi snart gå till stallet och fodra, och jag skulle väldigt gärna vilja ta ett bad men jag orkar nog inte det, för jag är ganska trött.. vi hörs, Emma   

Av Emma Westin - 20 februari 2010 15:42

hej   


gud vad mysigt väder vi har, haha, nu är det så mkt snö så om jag går ut på gräsmattan så syns det inte om jag står eller sitter. men jag har iaf inga problem med att det kommer mer snö. men kanske inte att det ska vara storm oxå..   

idag blir det bara en mysdag, jag uppdaterar ikv, Emma

Ovido - Quiz & Flashcards