Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma Westin - 28 oktober 2009 19:28

heej :)


för er som missta det så är dte ju höstlov :D

idag har det inte hänt speciellt mkt, ridit lite på mina älskade hästar och det gick tummen upp :)


jag vet seriöst inte vad jag ska skriva här på bloggen, så nu måste alla tala om för mig vad ni vill läsa om. annasr tar jag bort min blogg for the rest of our lives. så nu är det upp till er.. :)


men jag bloggar lite mer ikv, för nu ska jag äta. puss emma Kyss

Av Emma Westin - 26 oktober 2009 22:40

godnatt, e

Av Emma Westin - 26 oktober 2009 08:57

hej alla trogna och alla otrogna läsare.


kom hem igår från en super helg i stockholm, men jag var för trött för att blogga igår kväll...

nu har jag precis vaknat och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, jag väntar på att killingarna ska vakna, då ska vi ut och skritta på åskar flugan och snuttjulle. det kan ju gå som det vill Glad sen ska jag äntligen få träna för lotta ikv, jag är happy Skrattande 

igår var elin och tävla och det gick både bra och dåligt, goofy gick inte alls, och flugan gick bra. ;)

imorn ska jag klippa och locka håret, jag hoppas att det blir bra. Cool 

åhh, det regnar ute, varför kan det inte lika gärna vara sommar för? och sen har jag funderat på en sak, om man nu ska ställa om klockorna, varför ställer vi dom så att det blir mörkare på vintern för då, det vore ju smartare och ställa den så att det blir ljusare, jag ska skriva ett brev till kungen och fråga, xD


nu ska jag äta frulle, hörs efter träningen ikv, puss EmmaKyss

Av Emma Westin - 24 oktober 2009 22:03

heeeeeeeeeeeeej :)


nu bloggar jag live från nordmarks Glad

igår tog jag tåget från örebro till sthml och det gick bra, tåget var lite sent bara men det fixade sig galant med tunnelbanan och bussen, jag behövde inte vänta en ända gång. (Y)

gick till stallet direkt och hälsade på älskade underbara sammi, hur fin som helst är hon, lite tjock kanske. men det har hon ju alltid  varit xD

sen gick jag hem till kusin vitamin frida, åt god mat och sen typ gick vi och la oss, super skönt var det  för jag var skit trött, sen idag åkte vi till sickla och shoppade och för en gångs skull så hittade jag något Flört

nu sitter jag hos nattapatta päron pung. vi ska snart gå och sova, för imorn ska vi upp tidigt. morfar och jossan kommer och hämtar oss så ska vi till södertälje och kolla på elin, sen åker vi hem.. Skrattande


vi hörs imorn, puss och kram, Emma Kyss

Av Emma Westin - 24 oktober 2009 15:18

stockholm :D :D :D 

Av Emma Westin - 22 oktober 2009 19:40

hej Skrattande


idag när jag skulle gå upp för att gå till skolan, så ringer pappa och säger att grannens hund är borta.. så mamma ringer henne och frågar om hon ska ha hjälp, och det ville hon ju förståss, så mamma kunde inte köra mig, för då skulle mamma var där hur sent som helst, så jag åkte med mamma, och nån hund såg vi inte så långt ögat nådde. och han har vart borta i ett och ett halvt dygn.. stackarn, han är inte tillbaka än, så vi hoppas på det bästa, men man vill inte tro vad som nog förmodligen har hänt. det som är så konstigt är att ingen har sett hnm sen när han försvann, så ja ni fattar nog. men vi får se, han kanske kommer fram, vilket alla hoppas på, håll en tumme! (Y)


annars idag förutom att jag inte hade skjuts till skolan så har jag hoppat på min älskade skalman, och dte gick hur jävla bra som helst! helt enkelt världens bästa häst, tillsammans med åskar så klart Flört


nyss har vi ätit jätte goda tunnbrödrullar, och massa nyttiga grönsaker och det gillar jag!

nu ska jag gå upp på mitt rum och packa mina saker som jag ska ha med mig till stockholm Kyss

vi hörs ikv, efter att jag har tittat på sos gute och vi har klippt färdigt hästarna, emma :D

Av Emma Westin - 21 oktober 2009 21:01

ni praktiskt taget suger på att kommentera! Rynkar på näsan

ducshen, plugga, fodra, sova, godnatt Glad

Av Emma Westin - 21 oktober 2009 18:04

heeeej igen :D


mums vad gott det är med en hårdbrödsmörgås med ost och lök på och ett glas mjölk :)

jag sitter i köket och väntar på att maten ska bli klar, idag blir det kycklinggryta med ris, det är smarrigt, bara den inte blir för stark xD


nyss var jag ute och red, först på flugan, red stora rundan med mamma & skalman och elin & snuttjulle :) gick mkt, bra, dom var pigga och glada. Skrattande sen skrittade jag på åskar och mamma gick med hundarna, det gick oxå bra, han är bäst min prins! Cool


imorn är det torsdag och min sista dag i skolan innan lovet, för på fredag ska jag till tandläkaren och sen åker jag till elstockholmo, jag gillar! men jag har ett lite problem, jag vet inte vad jag ska packa i.. jag ska åka tåg, sen tunnelbana och sen buss, så jag tror att det får bli en ryggsäck, tur att jag inte ska vara borta så länge :)

på fredag får jag träffa älskade sammi! Kyss


nu har jag smakat på maten, mums fillibabba vad smarrit, mamma lagar god mat ganska ofta, bara det inte blir faluäkelskit korv, eller nått annat snuskigt x)

nu väntar vi bara på pappa sen är det käk, Glad


puss och kram, vi kanske hörs lite senare ikv, Emma

Ovido - Quiz & Flashcards