Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

då så ..

Av Emma Westin - 11 juli 2010 07:29

nu kör vi :)


igår var det som sagt tävling, det var super varmt och jag red som en kratta i första klassen, La:4 jag var bara spänd och ja jag kunde inte komma till rätta med min ridning, men min ponny var duktig, fick 67% det var super få startande och jätte jämt mellan alla som va me. menmen.

i La:6 så hade jag en mkt bättre känsla, red mkt bättre, fick 64%. och kom en utanför placering.

jag blir så trött på mig själv, ponnyn är hur fin som helst, varför kan jag inte. varför gör jag inte som jag ska?

men bäst äru King of Thunder! <3

där nere där man stog med transporterna var det som en gassande håla, hur mkt bromsar som helst. och dom va bara runt åskar. och han hatar dom, och när jag gjorde uppridningen till La:6 så sätter det sig en broms på hans rumpa = han skuter och ah skit snyggt vart det, hahah, men som jag sa igår, dom måste ju få bort dom på nått sätt, dom har ju inte valt det där, utan det är vi som har valt och för som är det bara att acceptera.

väl hemma efter tävling ut med ponnyn i hagen och in med allt i stallet, sen åkte jag mamma och pappa och badade, gud så skönt det va. jag behövde verkligen svalka av hjärnan lite efter den heta värmen som blir..


nu ska jag ta en smörgås, för sen måste jag sätta fart :D

vi hörs,


  


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Westin - 14 december 2010 18:11

nej, det gör jag inte utan jag bloggar nu mer på http://stallmedskog.blogg.se   ta en titt vett ja:) ...

Av Emma Westin - 26 augusti 2010 11:32

ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg, följ mig där istället :) http://www.stallmedskog.blogg.se   ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 22:05

har gjort en ny blogg, följ mig där ist. kommer så småning om lägga ner den här, hoppas ni får en trevlig lässtund. vi ses på http://www.stallmedskog.blogg.se ha det bra! ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 10:40

vad händer idag? jag vet inte riktigt.   hästarna. mocka. rida.    hunden. ut och gå.    minihästar. gosa & pyssla.      vet ni? dom spelar en vinter låt på radion? mitt i sommaren.                     en sak til...

Av Emma Westin - 23 juli 2010 22:56

så nu ska jag ta hunden och knalla upp för trappen, dra ner rullgardinen, lägga mig i sängen och sätta på en bra film. imorn får jag äntligen lite sovmorgon, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag vakna mellan 8 och 9 iaf. hehe.   idag f...

Ovido - Quiz & Flashcards