Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

sorry...

Av Emma Westin - 16 juli 2010 22:04

för galet dålig uppdatering, men i söndags åkte jag till stockholm, för att på måndagen sen åka ut på sjön med min kusin med familj. jag har saknat det ganska mycket och det va helt underbart att komma ut igen. känns som jag inte kom ihåg hur man gjorde, men det släppte mer och mer.

vi har iaf haft det jätte mysigt, först i skatholmen och sen i västerviken. 25 grader i vattnet och ja ca 30 i luften så jag klagar inte.

har ätit massa god mat och njutit av livet, solat på klippor in till havet, och det bästa av allt, jag har badat i havet. som jag har längtat.


idag innan vi skulle åka hem så skulle jag och frida diska det sista, vi satt där på en klippa, jag hade på mig foppisar och en tröja, under bikini. det kanska va tur det, för vi hade råkat spilla en klick dickmedel och jag ska givetvis ställa mig i den så foten börjar glida, sen är jag i vattnet och berget är ganska halt, så ja, jag gled ner, och då kunde jag ju lika gärna fortsätta bada :D haha, det va ganska roligt, eller jag tror dom hade kul iaf.

idag har vi bara tagit det lugnt, alla var ganska trötta efter att vara på sjön, när jag sitter på stolen så gungar hela jag känns det som, jag parerar vågorna fortfarande... men iaf, vi åkte in till stan och köpte bambooooo, och åkte hem till farmor, muuuuumsssssssssssssss!

jag har lite olika bilder ni ska få ta del av när jag kommer hem.


förövrigt är allt bra, elin är lite ledsen där hemma bara, hon saknar mig, och mammas knoppar duger inte, eller gjorde du dom själv elin? hur som helst elin jag kommer hem imorn och då är allt som vanligt igen ska du se :D


ni ska bara veta hur mycket jag saknar min donna, åskar, parino, bianca och felix.

nu ska jag sluta skriva, snart läggdax, vi hörs


  

 
 
elin den bästa

elin den bästa

16 juli 2010 22:25

mamma gjorde knopparna, dom är inte speciellt fina, men dom är myyyycket finare än dom första hon gjorde iaf..
åskar va as depp idag förut när vi höll på att fixa inför tävlingen, och donna e emoooo.
tjarrrrrråååå

http://elojnwestin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Westin - 14 december 2010 18:11

nej, det gör jag inte utan jag bloggar nu mer på http://stallmedskog.blogg.se   ta en titt vett ja:) ...

Av Emma Westin - 26 augusti 2010 11:32

ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg, följ mig där istället :) http://www.stallmedskog.blogg.se   ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 22:05

har gjort en ny blogg, följ mig där ist. kommer så småning om lägga ner den här, hoppas ni får en trevlig lässtund. vi ses på http://www.stallmedskog.blogg.se ha det bra! ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 10:40

vad händer idag? jag vet inte riktigt.   hästarna. mocka. rida.    hunden. ut och gå.    minihästar. gosa & pyssla.      vet ni? dom spelar en vinter låt på radion? mitt i sommaren.                     en sak til...

Av Emma Westin - 23 juli 2010 22:56

så nu ska jag ta hunden och knalla upp för trappen, dra ner rullgardinen, lägga mig i sängen och sätta på en bra film. imorn får jag äntligen lite sovmorgon, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag vakna mellan 8 och 9 iaf. hehe.   idag f...

Ovido - Quiz & Flashcards