Alla inlägg under september 2009

Av Emma Westin - 28 september 2009 20:43

haaaaaaaaaaaaaaaloj :D


det var ett tag sen sist, menmen.. jag har varken haft tid eller ork.

nu sitter jag på mammas jobb, och jag har träffat världens bästa angelica och frida <3

nu ska vi ska snart åka hem, vi ska bara ge alla djuren lite mat.

idag var det skola och jag hade 2 redovisningar, jag visste om båda men jag visste inte om att den ena var idag .. :)  med det gick bra och allt löste sig (=


ihelgen var det DM i hoppning, och det gick både bra och dåligt för elin... jag är glad över att goofy är frisk, lillaplutten Glad


imorn vet jag inte vad som händer, skolan vet jag iaf att det blir och sen ska väl de sista handlas till elin? Tungan ute


mina älskad djur mår bra, parino är ibehov av nya skor, åskar är fortfarande inte helt bra, bianca mår super bra, och getarna mår oxå toppen. ni är det bästa jag har! <3


nu ska vi fodra, they are hungry.

puss och kram, e


Av Emma Westin - 24 september 2009 22:39

hejhejhej :)


idag är det torsdag för alla er som missat det (A)

idag har det varit en istortsett pluggar dag. jag har fått en massa plugg gjort, och det är inte likt mig vill jag lova... men nu kan jag vara lite stolt över mig själv (:

idag var det ju somsagt sovmorgon och det var super skönt, och det har jag imorn med, mee likeKyss

imorn är det fredag och då vet jag inte vad som händer, jag ska väl fredags mysa alone same like förra veckan.. skönt men det är bättre att ha nån att mysa med Cool

snart är det helg och det uppskattar jag jätte mkt, synd bara att den tar slut lika fort som den börjar.


åskar parino bianca moa & fiffi mår bra, åskar är inte helt bra än men jätt emkt bättre, parino fick vila idag, och han ska förhoppnings vis skos imorn, bianca var ute på promenix med mig och mamma för ut, och moa & fiffi blir bara mer & mer modiga Skrattande Jag älskar er enormt mkt! <3


nu ska jag sova, en trött emma

Av Emma Westin - 23 september 2009 19:55

Heej (:


det var ett tag sen.. men jag har inte orkat...

idag ivarjefall så var det tandläkaren på schemat, han varken till skolan innan eller efter.

sen hem och jag tjuv red på skalman :) red ut med elin och goofy och det gick super bra Skrattande

jag kände inte ryggen alls (Y)

hoppas jag kan vara med och träna för lotta nästa vecka, jag måste bara över tala mamma ;D


imorn är det skola och det är sovmorgon. det behövs vill jag lova, jag är så förbannat trött (S)


min djur mår bara bra, åskar älsklingen är mkt bättre (Y) och alla andra djur mår bra ;D


nu ska jag titta på idol.


puss&kram, emma


Av Emma Westin - 20 september 2009 21:43

heeeej :)


jag har bestämt mig för att kl 22:00 ska jag släcka lampan och sova, jag har exakt 10 min på mig och på den tiden ska jag blogga klart smörja inte hela kroppen med lotion, kan bli jobbigt men jag gör ett försök :)


idag var det somsagt tävling. kl 6 åkte vi mot vingåker, jag var super trött och sov i bilen (A)

det blev lite jobbigt för mammsen när jag, emma westin mammas privata vägbeskrivare sov och mamma inte viste åt vilket håll hon skulle, så ja 5 minuter innan vi var framme skriker hon på mig att hon inte vet vart vi ska, varför inte fråga elin när hon oxå kan vägen? Cool

vad det  gäller själva tävlingen så gick det bra, elin red lite mesigt i början och fick ett stopp och ett pet i LB och i andra klassen ett stopp, men annars gick det bra Glad


imorn är det skola och jag orkar inte känns det som, jag är så jävla skoltrött. ett sabbats år, ja tack!


vad det gäller mina älsklingar så mår dom ganska bra, åskar har snubblat i hagen och är halt, men det är för hoppnings vis bara en stukning. parino mår finfint och bianca mår super, hon fick en ny frilla igår, blider kommer :D

getterna mår oxå bra, dom får man inte glömma Flört


nu har jag fem minuter kvar så jag borde sluta skriva nu,

godnatt, emma

jag är orolig för dig, jag älskar dig det vet du, mest av allt på denna jord!


Av Emma Westin - 19 september 2009 21:56

nu tänkte jag ge mig på det här med att blogga igen. Glad

hoppas att det går lite bättre än förra gången.


idag har det inte hänt speciellt mkt. var inne i örebro en sväng på förmiddan, eller ja det blev lite på eftermiddan oxå. köpte lite små saker till mina bästa. jag tjuv red lite idag med, fast jag inte får och det gick faktiskt bra, gjorde inte alls ont, så har jag tur kan jag rida DM Cool


imorn är det tävling som gäller, elin ska tävla flying i vingåker, LB LA. hoppas att det går bra (:

eftersom jag inte får göra nått så är jag elinsprivatfotograf xD


nu måste jag sova bilen rullar iväg kl 6 imorn bitti .__. menmen jag älskart!


godnatt, emma


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Satsande dressyrryttare.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards