Alla inlägg under december 2009

Av Emma Westin - 30 december 2009 13:54

hej   


fy fan vad det är kallt, 25 MINUS grader, det är helt sjukt. jag fryser bara av att sitta inne   

idag vet jag inte vad jag ska hitta på, det är så kallt så rida klara jag inte av, så jag ska gosa med min lilla plutt. hon är super duktig och super söt är hon   


nu börjar snart idol på tv, så jag ska ladda upp för det   

vi hörs, puss Emma   

Av Emma Westin - 29 december 2009 21:32

hej   


idag äntligen så har jag och pappa varit och hämtat bettyboop, eller donna som hon kallas, min lilla plutt   



      

Av Emma Westin - 28 december 2009 19:42

nu tänkte jag berätta vad jag fick i julklapp   


  • pioneer stövlar
  • en randig tröja
  • en vit tröja
  • en grå tröja
  • kräm till kroppen
  • film
  • morronrock
  • duntofflor
  • reflextäcke
  • knoppväska
  • ridstrumpor
  • skidstrumpor
  • 2 mascaror
  • klocka
  • armband

jag tror det var allt, men det bästa av allt kommer imorn    fast det är ingen julklapp   


Av Emma Westin - 28 december 2009 17:08

heej   


idag är det måndag vilket betyder att imorn är det tisdag   äntligen, som jag har längtat   


idag har jag inte gjort speciellt mkt, mormor och morfar åkte hem, gud vad skönt, det är alltid kul när folk kommer men det är så skönt att bara kunna vara själva när de åkt.. sen har vi varit på en lite utflykt, käkade mcdonalds och busade lite, sen hem och rida på åskar med elin på goofy, buuuuus i snön, det är  super kul. sen parino han var piggeliiiiin   


imoen ska jag äntligen göra det som jag så länge längtat efter   


vi hörs puss och kram Emma   

Av Emma Westin - 27 december 2009 14:03

  hej   


nu blir jag snart helt galen, snälla människa kan du ge dig nån gång, du gör mig galen!

jaja, nu har kusinen åkt, trist men ändå lite skönt, det blir sånt röj hela tiden  

idag har jag inte gjort spelciellt mkt, ridit med jossan och lite sånt, elin den jäveln är i marieberg utan mig, det kan hon få fan för..

och jag vet inte hur det blir imorn, min förvirrade mamma ska ändra på allt, hela tiden, men vi ska iaf göra det innan tisdagen är slut. så det så!

nu ska jag snart äta spaghetti och köttfärssås   


vi hörs. tjingtjong

Av Emma Westin - 26 december 2009 21:56

heej :)


hoppas ni har det bra, jag har inte riktigt tid att blogga nu, det är fullfart hela tiden, kusinen är här, och idag har vi åkt pulka och ridit och busat, och massa mer, =)


imorgon är det söndag och då vet jag inte vad som händer, hoppas dagen ska gå snabbt. :D


nu ska jag gå och fodra djuren, vi hörs kanske senare annars ikv (:

Av Emma Westin - 25 december 2009 22:46

heej   


hoppas ni har haft en bra jul, det har jag, massa fina klappar, men det bästa av allt kommer på måndag.

idag kom kusin josefine med familj, så det vart julafton idag med. men fy vilket äckligt väder..

imorn vet jag inte vad som händer, ska rida med jossan vet jag iaf.


vi hörs för nu ska jag sova, Godnatt Emma  

Av Emma Westin - 23 december 2009 23:38

hej   


sista gången det är den 23 december 2009.. idag har varit en omtumlande dag... upp och jobba, handla all mat, göra köttbullar, in med skinkan i ugnen, klägranen, provsmaka skinkan och nu sitter jag här. men en sak på vägen skulle jag vilja försvann, vi var tvugna att tabort, älskade moa... hon har varit sjuk en längre period, semre till och från och ibland nästan helt symptomfri, nu på slutet har hon varit ganska pigg så vi trodde hon skulle bli frisk, fram tills idag... men nu har du det i varjefall bra, du mår toppen och ingen kan någonsin störa dig i din eviga sömn, men det värsta av allt är, jag får aldrig mer träffa dig   

men glöm inte, jag älskar dig Moa!   


nu ska jag sova, så julen kommer snabbare, godnatt alla, och godnatt moa för alltid   

Ovido - Quiz & Flashcards