Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

rubriker är inte min grejjjj...

Av Emma Westin - 22 juli 2010 18:49

hej :)


nu har snart vecka ett av två gått på jobbet. ganska skönt, fast det är inte så jobbigt, ganska skönt faktiskt, fast imorse när jag skulle släppa ut hästarna så började det ju självklart spöregna, = blöt utsläppare. tur att hästarna tycker om när det regnar, eller tycker om och tycker om, dom bryr sig inte om det.


när jag kom hem så gjorde jag inte ett skit typ, jag är ganska trött så ja, det var rätt skönt.


idag stod det hoppning på min ponnys schema, och den sköter ju min syster, så jag hoppade på flying, och han skötte sig primaballerina. jag är ganska glad att vi har flying (:

åskar gick skit bra, och det gjorde flying med! puss på ponnysarna!

parino skrittade jag när elin hoppade goofy, inte det roligaste som hände under dagen, men det måste göras.


nu ska jag göra nå vettigt med mitt liv, vi hörs,

  


Felix är coooool :D  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Westin - 14 december 2010 18:11

nej, det gör jag inte utan jag bloggar nu mer på http://stallmedskog.blogg.se   ta en titt vett ja:) ...

Av Emma Westin - 26 augusti 2010 11:32

ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg, följ mig där istället :) http://www.stallmedskog.blogg.se   ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 22:05

har gjort en ny blogg, följ mig där ist. kommer så småning om lägga ner den här, hoppas ni får en trevlig lässtund. vi ses på http://www.stallmedskog.blogg.se ha det bra! ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 10:40

vad händer idag? jag vet inte riktigt.   hästarna. mocka. rida.    hunden. ut och gå.    minihästar. gosa & pyssla.      vet ni? dom spelar en vinter låt på radion? mitt i sommaren.                     en sak til...

Av Emma Westin - 23 juli 2010 22:56

så nu ska jag ta hunden och knalla upp för trappen, dra ner rullgardinen, lägga mig i sängen och sätta på en bra film. imorn får jag äntligen lite sovmorgon, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag vakna mellan 8 och 9 iaf. hehe.   idag f...

Ovido - Quiz & Flashcards