Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

en liten snabbis bara...

Av Emma Westin - 21 juli 2010 13:20

hejsan :)


ska alldels strax ner och rensa saker i sadelkammaren. (+ poäng till mig) så det blir bara en kortis..

uppe med tuppen som vanligt, fast idag var det ganska jobbigt att gå upp jag va super trött efter gårdagens händelser.

igår red jag åskar på banan, ponny skötte sig utmärkt, men det gjorde inte jag, jag blir så trött på mig själv, åskar va iaf superduper fin och gjorde det jag ville. bästabästa hästen!


idag ska åskar gå ut i skogen med elins ponnysar och parino ska få sin dagliga skritt prommenad. idag är det ocxå dax att frissa lite på djuren, bianca och felix framför allt, på  dom växer det som ogräs. men sötast är dom iaf :)


  


nu tjatar mamma om att jag och elin måste gå ut, så vi hörs


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Westin - 14 december 2010 18:11

nej, det gör jag inte utan jag bloggar nu mer på http://stallmedskog.blogg.se   ta en titt vett ja:) ...

Av Emma Westin - 26 augusti 2010 11:32

ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg, följ mig där istället :) http://www.stallmedskog.blogg.se   ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 22:05

har gjort en ny blogg, följ mig där ist. kommer så småning om lägga ner den här, hoppas ni får en trevlig lässtund. vi ses på http://www.stallmedskog.blogg.se ha det bra! ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 10:40

vad händer idag? jag vet inte riktigt.   hästarna. mocka. rida.    hunden. ut och gå.    minihästar. gosa & pyssla.      vet ni? dom spelar en vinter låt på radion? mitt i sommaren.                     en sak til...

Av Emma Westin - 23 juli 2010 22:56

så nu ska jag ta hunden och knalla upp för trappen, dra ner rullgardinen, lägga mig i sängen och sätta på en bra film. imorn får jag äntligen lite sovmorgon, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag vakna mellan 8 och 9 iaf. hehe.   idag f...

Ovido - Quiz & Flashcards