Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

orkar inte ta en bild

Av Emma Westin - 23 juli 2010 20:17

Hej :)


idag har jag inte gjort så mkt, jobbade först gick bra, bara det att det var ganska kallt, kändes som om man skulle behövt mössa, hahah, nej men nu är man ju van vid att det är 30 grader och då när det är 15 blev det svinkallt. sen har jag bakat, det blev kanelbullar, vanlijbullar och kladdkakemuffins. muuuuuuuums. MVG till mig :D


har förövrigt laddat upp de senaste bilderna från mobilen, kanske inte den bästa kvaliten på dom men aja, ni får stå ut, nu ska jag mamma och elin spela kort,

Tack angelica för ditt stöd det lär behövas :D

men nu har jag inte tid att blogga mer, så vi hörs senare :D

emma,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Westin - 14 december 2010 18:11

nej, det gör jag inte utan jag bloggar nu mer på http://stallmedskog.blogg.se   ta en titt vett ja:) ...

Av Emma Westin - 26 augusti 2010 11:32

ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg, följ mig där istället :) http://www.stallmedskog.blogg.se   ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 22:05

har gjort en ny blogg, följ mig där ist. kommer så småning om lägga ner den här, hoppas ni får en trevlig lässtund. vi ses på http://www.stallmedskog.blogg.se ha det bra! ...

Av Emma Westin - 24 juli 2010 10:40

vad händer idag? jag vet inte riktigt.   hästarna. mocka. rida.    hunden. ut och gå.    minihästar. gosa & pyssla.      vet ni? dom spelar en vinter låt på radion? mitt i sommaren.                     en sak til...

Av Emma Westin - 23 juli 2010 22:56

så nu ska jag ta hunden och knalla upp för trappen, dra ner rullgardinen, lägga mig i sängen och sätta på en bra film. imorn får jag äntligen lite sovmorgon, fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag vakna mellan 8 och 9 iaf. hehe.   idag f...

Ovido - Quiz & Flashcards