Alla inlägg under mars 2010

Av Emma Westin - 31 mars 2010 20:24

var hemma från skolan idag, hade mktmktmkt ont i huvudet när jag vaknade imorse. gick sakta men säkert över, så nu känner jag nästan ingenting.

fixade lite på mitt rum, eftersom det kommer folk i helgen och sen fixade jag i stallet så det var klart när mamma och elin kom hem. red sen på åskar med elin och goofy, dom var inte så sugna idag så vi bara joggade lite, sen red jag flugan inför på fredag, han var det lite mer drag i. han vet vad han vill :D

nu har jag precis eller för en stund sen vart ute på promenad med sara och donna, ska snart ta tag i plugget oxå, för imorn har jag prov.

vi hörs Emma



fan :(  

Av Emma Westin - 31 mars 2010 10:11

men hörru, jag har ju sagt att jag inte vill ha nått.. :)

<3

Av Emma Westin - 30 mars 2010 21:56

jpm: det var ju du ditt mongo, för er som undrar är jpm min pappa och det var han som kommenterade och han som satt breve mig, han är lite egen kär av sig :)


anonym: det beror på vem du är. det är lättare att säga om jag vet ;)


nu ska jag sova, bloggar mer imorn, godnatt Emma


  

Av Emma Westin - 30 mars 2010 11:48

nu sitter jag i bibblan, har just ätit lunch, fisk mums vad jag älskar fisk!

ska snart ha svenska sen slutar jag, men jag hinner inte hem med 1 bussen så jag måste vänta till klockan 3, det känns inte så kul.

menmen, när jag kommer hem ska jag jogga åskar, och parino ska vila, sen ska jag ta en promenad tänkte jag. plugga lite måste jag oxå. men det blir nog bra.


nu ska jag kila, vi hörs ikv, Emma

Av Emma Westin - 29 mars 2010 21:28

nu tar jag och donna natten, precis som vi har gett hästarna :)

förut var jag och elin jätte sugna på nånting, så vi bakade chokladbollar, dom blev mycket goda, så nu måste jag gå och borsta tänderna, godnatt Emma


  

Av Emma Westin - 29 mars 2010 19:24

nu har jag varit hur duktig som helst, jag har pluggat klart för idag = stolt emma

jag har skrivit klart betinget vi hade i naturkunskapen och pluggat till provet vi ska ha på torsdag. imorn på naturlektionen ska vi ju få plugga på det oxå så det känns ganska bra, har bara nationella proven i svenska att ta tag i, ska skriva nått himla pm och lämna in, fast det är ett tag kvar. men kan ju vara skönt att ha börjat iaf, men jag tror jag gör det på lovet.


jag tycker det är lite coolt, klockan är halv 8 och det är ljust ute, det gillar jag väldigt mkt.

 ska se om elin kan hjälpa mig med filmen från igår, så ni kan få se, vi hörs, Emma


  

bilden är gjord av min farfar :D

Av Emma Westin - 29 mars 2010 17:46

kom nyss upp från stallet, skrittade ut på parino med elin på åskar.

fixade klart allt innan min syster kom hem så nu är det bara höpåsarna kvar, men dom gör vi när vi ska fodra hö i kväll.

sen har vi rastat av min minihäst oxå, det är helt sjukt vad hon springer.

sötast är hon.


nu ska jag plugga lite, och fixa en brasa, vi hörs, Emma


  


Ovido - Quiz & Flashcards